tuna03 26.haftamda bir anda su geldi 26.haftamda bir anda suyum geldi bayağı bi. Sonra apar topar hastaneye gittik. Amnisure testi yaptılar pozitif çıktı. Ve direkt yatış verdiler. Şu an 28+1deyiz hastanede serumlarla vs doğumu ileri tarihe ertelemeye çalışıyoruz. Başına aynı durum gelen var mı çok korkuyorum havuç suyu da içiyorum ama yine de bazen su 1-2 cm ye düşüyor bazen 5cm ye çıkıyor.
semahayall tuna03 Allah yardımcınız olsun , inşallah kalabildiği kadar kalır bebiş içerde , bende riskli gebeyim , inanın korkuyorum ve sizi çok iyi anlıyorum
busu1 tuna03 Bende su gelme değilde 20den 28e kadar suyum azdi Hindistan cevizi suyuda öneririm Trendyoldan almıştım çoğaldı diye içmeyi bıraktım hatta gönderebilirim istersen havuç suyuda kullandım ama sanki dengede tuttu sanki sadece
tuna03 iki doz ciğer geliştirici ve iki kez de magnezyum yaptılar. bekliyorum öyle. dua edin bize çok sağ olun
kisbebisi Benim de 33. Haftada suyum gelmişti yatis falan verdiler ama haftam daha ileri diye sanırım ignelere ragmen bebek durmadı. Senin bebeginin daha vakti var Allah’ın izniyle en dogru zamanda gelsin kuzum, Allah yardımcın olsun bebeğini sana bağışlasın
tuna03 çok teşekkür ederim hepinize Allah razı olsun. inşallah sağlıkla sıhhatle yavrularımıza kavuşuruz. önerileri dikkate alacağım. Hindistan cevizi suyunu duymamıştım daha önce ona da bir bakayım çok teşekkür ederim
hayat2 tuna03 çok geçmiş olsun inşallahh bi sıkıntı olmadan atlatırsınız neden öyle olmuş acaba bü sebebi varmış mış
donovan26 tuna03 Merve de erkenden hastaneye yattı biraz sabır iyi olacaksınız inşallah, sağlıkla kavuştu kızına en sonunda darısı size de🙏🏻😊
tuna03 herhangi bir sebep söylemedi doktorlar. normalde cumartesi günü muayene olmuştum özele gidiyordum. hiçbir sorun yoktu. sonra perşembe günü bi anda suyum geldi ağrı sancı bir şey yok gerçekten çok zor bir durum ve ilk hamileliğim gerçekten zor korkutucu
Ervaa2534 tuna03 çok geçmiş olsun suyunuz nasıl geldi acaba azar azar mı yoksa birden mi geldi birden su gelince doğumu durdurma gibi bi durum olurmu bende şuan hastanede yatıyorum 26 haftalık hamileyim çok korkuyorum her öyle olucak diye dün yanımda bi tane kadının suyu geldi hiç durmadan sezeryane aldılar böyle bi durumda durdurulamaz mı acaba
tuna03 Ervaa2534 bi anda baya bi suyum geldi. yatışım yapıldı. doktor bir gün sonra da doğum olabilir bir ay sonra da dedi. Bebek idrarını yaptıkça su artıyor ama sürekli takip altındayım ped ile su gelişi takip ediliyor
Ervaa2534 tuna03 aynı senin gibi olan bir kadın vardı yanımda yatan suyu geldi pijaması galan baya ıslandı hemen doğuma aldılar bende çok korktum öyle bi durumda neden hiç beklemediler ki belki biraz daha dayanırdı
tuna03 Ervaa2534 mutlaka sancı açıklık vs olmuştur yoksa biraz bekliyor doktorlar. benim de yoğun bakımdayken yanımda 25haftalık suyu gelen kadın vardı başka sıkıntı da çıkmış hemşirelere sordum öyle demişlerdi onu hemen doğuma aldılar. ben şu an 28+4oldum hala su gelişim devam ediyor baya bazen 1-2cmye düşüyor bebek çişinç yaptıköa artıyor 5-6cm ye çıkıyor. doktor ağrı sancı enfeksiyon olmadıkça bekleyeceğiz dedi
Havin49_ tuna03 benimde 29 da geldi 31 de doğurdum arkadaşımın da ya 26- yada 28. Haftada geldi hemde 4 cm açıklığı vardı 34 e kadar durdurdular en azından ilk kritik haftayı geçerseniz hiçbişey olmaz Allah ın izniyle
tuna03 Havin49_ inşallah biraz daha dayanabiliriz çok korkuyorum. Bebekleriniz nasıl peki inşallah iyilerdir