Her insanın günlük olarak alması gereken bir miktarda kullanılanıyorsun zaten bence çoğu vitaminleri doğal olarak karşılayamıyoruz şu devirde, o yüzden ben kullanmıyorum. Sadece folik asit olarak değil tüm vitaminlerin bir arada olduğu bir ilaç multivitamin kullanıyorum, folik asit oranıda 400mg :)