Kızlar selam, 3 yıllık evliyim ve son 1 yıldır çocuk istiyoruz, bu ay tam yumurtlama günüme denk gelen günler de hafif pembemsi ve kısmen kahverengi olan lekelenmem oluyo. Böyle bir şey yaşayan var mı ben ilk defa şahit oluyorum. Sol kasığımda bi garip dolgunluk huzursuz edici bir hali, bilgisi olan var mı?