nidaalemdar 32de kolestaz tanısı konuldu serviste yattım ilac baslandı o zaman degerim 13tü sonra 6ya kadar düstü. taburcu oldum bi hafta sonra 20yi gördü simdi tekrar yatıyorum. var mı aramızda değerleri beniö gibi yükselen ya da kolestazla dogum yapak cok korkuyorummm
ikizlerimibeklerken95 nidaalemdar merhaba şimdi nasılsın? Ben 31+4 üm değerim 29 çıktı 10 ve üzeri kolestaz teşhisi konuyor zaten. nst baktık bebekler iyi pazartesi tekrar kan vericem eğer çok yükselirse 2-3 günde bir takip edilecek içerde ne kadar uzun kalırsalar o kadar iyi ama 40 üzeri büyük risk taşıyormuş kaşıntısan duramıyorum ursactive de bi işe yaramıyor bence en iyisi duş soğuk geliyor. Tek çaresi doğurmakmış biraz daha durabilseler içerde hayırlısıyla ama benim de bazen hiç dayanacak gücüm kalmıyor
superstar_00 nidaalemdar 35.haftada 46 ,50 değerle öğrendim dahiliye ilaç başlattı 36+6′da bebek kemiğe takılıp gelemediği için normal doğum surecim zorunlu sezaryana dönüştü.
nurmom_ nidaalemdar Benim de iki haftadır özel bölgemde şiddetli yara olacak kadar kaşıntı var idrar tahlilim temiz çıktı parmak uçlarımda ve ayaklarımda da ara ara çok şiddetli olmayan kaşıntı oluyor ama içim rahat değil
nidaalemdar ikizlerimibeklerken95 merhaba hala serviste yatıyorum 20sinde dogum olacak insallah değerim 5e kadar düstü kaşıntım da hafifledi su an sadece takipteyim
ikizlerimibeklerken95 nidaalemdar ursactive ilaç içiyorum sabah öğle akşam sizin de o şekilde mi düştü değeriniz?
nidaalemdar ikizlerimibeklerken95 evet ilaç ve diyet yaptım bi ara kaşıntılarım arttı dozunu arttırdı doktor su an sabah ögle aksam 2şer tane iciyorum
ikizlerimibeklerken95 nidaalemdar çok geçmiş olsun ben de pazartesi kan vereceğim bakalım düşmezse ikişer taneye çıkarırız diyet de yapıyorum 32 haftalık ikiz benim hedefimiz 36-37 idi inşallah görürüm
nidaalemdar nurmom_ ilk basta karın sırt ve kol içiyle basladı en sonlarda el ayak üstü parmak arasındaydı
nurmom_ ikizlerimibeklerken95 Yok daha yaptırmadım tahlil erken doğum riskim var çok ağrılarım var biraz toparlanıp giderim diye düşündüm ama kaşıntıya dayanamıyorum artık
nidaalemdar nurmom_ benim hiç avuc ici ayaktabanı kasıntım olmadı, sırtım cok kasınıyodu mesela, doktoruma söyledigimde ayak el ici degilse degildir demisti, ben riske atmadım test verdim(ebeyim bu arada). 10.6yken yakaladım
nurmom_ nidaalemdar Benim de özel bölgede çok fazla kollarda bacaklarda ara ara oluyor ama şüphelenmeye başladım en kısa zamanda test yaptırmalıyım aç yada tok fark ediyor mu testi yaparken