bilgia Kızlar özel belgemin üst kısmı kırmızı kırmızı benek benek olmuş ve kaşınıyor hamilelikte alakası var mı bilmiyorum ama jilet desem üzerinden baya geçti bugün olması saçma geldi ? sizce neden olabilir
karpuss bilgia çatlamaya başlıyorsun benimde öyleydi 3-4 gündür bugün bir baktım ufak ufak çatlamaya başlamışım 🥲
zfrnemos bilgia benımde hamılelıgımın ılk zamanları asırı kasınıyodu bı sure jılet surme oraya tenımız hassaslasıyo kremde durme ımkanın varsa sureklı iç camasırı degıstır ve yıka suyla ve oraya pecete koy temas etmasın iç camasırınla
karpuss bilgia AA o zaman çatlak için çok erken ben 30+3teyim çatlak zannettim. Ama cildin kuruysa ne kadar erken nemlendirmeye başlarsan o kadar iyi ☺️
zfrnemos bilgia o oluyo ya benım 12 haftaya kadar kanamam oldu hastanelerde gectı ılk 3 ay içini ferah tut bebegıne guven bu konuda 🌸 saglıcakla gelsın ınsallah ve ınsallah hamılelıgın kolay gecer 🌸
bilgia zfrnemos çok teşekkür ederim aminnn cümlemizin inşallah 🙏🏻 ama şuan yani 2 gündür kahverengi leke kesildi gibi hayırlısı 18 inden beri ilaç kullanıyordum