edasadi Bende de oluyor benim de 17+3 😊 stres ,uykusuzluk tetikliyor demişti doktor. Çalışıyorsan bunlara dikkat etmeye çalış. Ağrı gelince ayaklarını uzatıp dinlenmeden geçmiyor. 😊