Kızlar 33. Haftaya girdim ne lohusa takımım var ne de bebeğimin hastane çıkışı fotoğraf çekimi olacak allahın izni ile doğumdan sonra özenmek istiyorum ama bir yerden başlayamıyorum çok kararsızım şuana kadar sadece hediyelikleri sipariş verdim çikolata yaptıracağım kendi kutum var ama bu sefer desen beğenemiyorum çıkmazdayım kapı süsü de yok bildiğiniz sayfalar varsa bu gönderinin altına yazarsanız çok sevinirim yoksa stresten ağlayacağım 🥹🫠