1 haftalık bebeden meme reddi yaşıyorum ağlıyorum sürekli.Sarılık olmasın diye mecburen mama yada sağımımı kaşık biberonla vermemize rağmen memeyi istememeye başladı emse süt gelecek aslında ki var da.Yarın sabah biberonla meme damlatıp o şekilde kandırmaya çalışıcam.Ağlayıp üzüldükçe olan sütüm de gidecek çünkü.Ne yapmak lazım bu durumda ya