Svvv Nesli17 anladım canım neye göre karar veriyor acaba doktor ben şuan 29 haftalığım 33. haftamda kontrolüm var o zaman girecek miyim diye soruyorum
Nesli17 Svvv bilmiyorum canım neye göre karar veriliyor doktordan doktorada değişebilir eğer risk görürse daha erken nst isteyebilir
zeynepctk Svvv bence girersiniz ama diğer yorumlara göre daha geç başlatan doktorlar varmış belli de olmaz yani
bibusra kimi doktor 32 de başlıyor kimi 34 sonrası ben 34 haftamda girdim nst ye 2 hafta sonra gel dedi sancı çıkarsa haftada 1 bakar heralde
Dilaraclkalav Svvv benim doktorum 35.haftada başladı şuan gece yarısı itibariyle 36+0 oldum yani geçen cuma ilk kez girdim bugün de öğleden sonra tekrar gireceğim. Bundan sonra her hafta nst gireceksin dedi bana
bibusra bende kişiye göre hamile ye göre nst değişir erken doğum riski varsa su fazla ise tansiyon şeker varsa erken den nst isteyebilir doktor takip amaçlı doktora göre değişiyor 30 da nst giren var kimi 32 /34 de giriyor doktorun bi bildiği vardır
Dilaraclkalav badhomian iyiyim canım sen nasılsın aklımdaydın valla. Heyecanlıyım azıcık bakalım nst nasıl geçecek. Sen ne zaman gidiyorsun canım
badhomian Dilaraclkalav valla 2 güne giderim heralde bacım. dün gece baya hareket vardı hafiften serttleşmeler vardı zor yattım
melyyssa Svvv ilk 33. Haftamda girdim. Doktorun kararına bağlı giriliyor bence. Bazıları 35 te filan başlıyor çünkü. Benim girme sebebim önden gitmesidir büyük ihtimalle.