_ebrugenc Ben bir elbiseli sabahlık şeklinde bir de pijama takım almıştım ama elbise şeklinde normalde de giymediğim için hastanede de giymedim. Rahat olur al dediler diye aldım sadece fotoğraf için kullandım. Pijama takım ile daha rahat ettim. Yani normalde ne giyiyorsanız onu giyin derim, en rahatı kendi bildiğiniz.