İki gündür kasıklarımda sızı ve ağrı var.
Adetime 11 gün var. Eşimle ilişkinin üzerinden 16 günde geçti.
Belimde agriyor. Önceden göğüslerimde ağrırdi bu ay ağrımiyor.
Kadın doguma gideyim mi sizce?
Ocak ayindan beri levotiron 50 mg tiroit ilacı kullanıyorum.
Hamişler sizde bu sikintilari yasadiniz mi yaa allah için bilgili birisi yazsin 🥲🥲🥲