Kızlar bekarligimda çok enfeksiyon yaşadım idrar yolunda ve daimi idrar kaçırmam vardı özellikle plastik bı sandalyeye falan otursam hemen belli olurdu ıslaklık şimdi gebeyim 20 haftalık ve biraz artış var sürekli de idrara sıkışmış gibiyim mesanem dolu gibi ve baya da idrar kokuyor yakın zamandan enfeksiyon vardı geçti ama bilemiyorum sizce idrar mi amniyon mu ??? İlk gebelik anlayamadim