elifaslannn üç yıl önce orda doğum yaptım ikinciyi de orda yapacağım. Eğer normal doğum olacaksa sizin sancı odasına eşinizi alıyorlar sadece koridorda dolaşmanız yasak sizin de eşinizin de. Doğum başlayana kadar yanınızda duruyor eşiniz dogum başlayınca cıkarıyolar daha sonra eşinizi arıyorlar hastane cantasıyla geliyo eşiniz. Tek sorun bizim bebek kanalda fazla kaldığı için oksijen sorunu oldu bir iki saat, gözlem odasına alındı ama o sürede kıyafet falan giydirilmedi genel olarak hem normal, doğum hemde sezeryan da hemşireler kıyafet giydirmiyo refakatcın kim kalacaksa o gelip giydiriyo bebeği. Çarşafa sarılı gelmişti benim kızım altında sadece bez vardı. Doğum servisinden tut emzirme hemşiresin kadar cok ilgililer yani özel hastaneden kat kat fazla memnun kalmistim. Refakatci olarak eşiniz ancak, siz tek odada kalırsanız kalabiliyor