nora1233 Kızlar adetine 7-8 gün kala hamile olduğunu öğrenen var mı ya yarın sabah test yapmayı düşünüyorum predictor early
znnnr nora1233 benim 7 gün yapmycam dedim ama dayanamadım yaptım sonuç negatif . predictör early 6 güne kadar erken sonuç verdiğini söylüyor ama yine de biraz bekle derim ben
znnnr nora1233 predictor early ile yaptım işte 8 ile 10 arası olmam lazım benim düEnsiz tam bilemiyorum
znnnr nora1233 ay inşallah ya ama ben bidaha yapmycam günümü bekliycem vücudumu takip edecem olmazsam biraz daha beklerim yada gününde test yaparım tam ondan emin değilim 🤣 böyle söylüyorum sonra dayanamıyorum ama bu sefer tutacam kendimi
nora1233 znnnr ahhshashs bende öyle diyorum yapmıcam beklicem diye ama muhtemelen yarın yapıcam 🤣🤣🤣 dayanamıyorum çünküüü. aslında beklemek lazım gerçekten stres yapmamak gerek ama elde değil işte off 😭😭 hem heyecanlı hem streslii
znnnr nora1233 Allah iyi haberlerle karşıla inşallah ama olumlu haber alan da çok benim adet düzensiz ilk çocuğumda geç döllenme olmuştu o yüzden benimki güvenilir değil erken öğrenen de var ama doktorlar on gün gecikme olunca gelin diyor (on gün kim sabredecekse🤣
ucunklgjbknlgk Predictor ile 7 gün kala öğrendim beta 57 çıkmıştı ama kalp atışlarını duyana kadar inanılmaz bir stres yaşadım dayanabilirsen biraz daha bekle derim canım ama dayanamazsanda inşallah güzel haberlerle gel buraya 🩷🩷
nora1233 ucunklgjbknlgk erken öğrenmek hem stresli hem de çok güzel olmalı 🥹 ayy inşallah hemen haber vereceğiimm😍😍
ozlemozdemir09 42havvanur yaaa benimde adetime 10 gün var.karin şişkinlik rahmin içinde sizi var.cçok hafif beyaz aktinti. Uyku halı göğüslerimde bir şey yok ama bilemedim
42havvanur nora1233 adetim duzenliydi ama bebek dusunmeye basladiktan sonra gecikme erken gelme oldu haziranda basladik denemeye ekimde hamile kaldim