buse1223 Kızlar dün 11+2 de kahverengi lekelenmem oldu acile gittik neyse bebek iyiydi lekenme inşallah azalır yok olur doktor acil doktoruydu şak diye cinsiyeti söyledi sizce ne bebeğimin cinsiyeti 