kisbebisi ilk çocuğumda yaptırdım , hiçbir yan etki yaşamadık, hatta hayatımda gördüğüm en az yan etki veren aşı diyebilirim , ateş falan da yapmadı , ağızdan damla gibi veriliyor zaten ve tadı vanilyalı gibi , doktor bebekler çok sever demişti hatta , çekinecek hiçbir şey yok rahatlıkla yaptırabilirsiniz