on gün oldu ssvd yapalı. keşke sezeryan olsaydım diyorum hala ağrılarım geçmedi. oturamıyorum. gittiğim doktorlar hiçbir şeyin yok diyor ama oturamıyorum popo üzerine . dikloran vurduruyorum her gün hastanede . sezeryanda bu kadar ağrı kesici almadım ben . ne çocukla ilgilenebiliyorım ne kendimle. canım çok acıyor yanıyor