cgdm_ merhaba bu ikinci hamileliğim. İlkinde de öğrendiğim gibi bıraktım bunda da öyle yaptım. İlk bi ay biraz zorluyor. Sonra unutuyorsunuz. Yani rutinlerimi bozdum biraz zaten gerekliydi mesela kahva sigara rituelim vardı. Hemen iptal ettim. Eşim içiyor cevremdeki hrkes içiyor ama önemli olan benim tutumum. Karnımdaki bebegin kaçacak bi yeri yok. Vebaline giremem basına bişey gelirse diye düşünüyorum. O yüzden bir taneye bile yer yok hayatımda. Su an mutluyum. Sigarasız olmak rahatsız etmiyor. Aksine prangalarımdan kurtulmuş gibi hissediyorum. Güzel kokuyorum 7 aydır 😅👏🏻👏🏻