Arkadaşlar merhaba 9 10 hafta arası gebeyim . Gebeliğimden öncede sürekli çarpıntısı olan biriyim ama çözüm bulamadım ilaç kullanmama rağmen hayatımı çok etkiliyor Dideral kullanıyordum gebelikten önce , hamile olunca beloc zok 25 mg geçirdi doktorum ama tavsiye etmem kullanmanı dedi . Kullanmazsam hayatıma devam edemiyorum kullanırken bile zorlanıyorum yemek yemeye korkuyorum yemekten sonra ilaca rağmen çarpıntım oluyor . Yoksa bende istemem kullanmak bebeğime zarar vermek . Kullanan var mı biraz içimi rahatlatmaya ihtiyacım var 🥹