6 hafta 3 günlük gebeyim. Geceleri ya da iş yapıp yorulunca kendimi sıcak basmış ateşim çıkmış gibi hissediyorum. 3 ay önce bebeğimi kaybetmişdim gelişimi durduğu için 3 hafta karnımda ölü kalmıştı doktora gidince öğrenmiştim o zamanlarda böyle sıcak basmam oluyodu. Şimdi korkuyorum yine aynı şey olur diye. Normalmidir acaba? 😔