Sibelemre Ve halen gelmedi niyeti de yok sanırım napicam hiç açılmam yok sancim yok nasil doğacak bu Kız ah ah ☹😒😒
Senaamomm Sibelemre bende aynı nasi gelcek bu bebisler bilmiyorum açılmam hiç yok :( son 1 gün bu arada
babymomm Sibelemre nasıl o kafar bekliyor rutin iş yapıyormusunuz ve cok mu sakin hamileliğiniz geçti
Betul123 Benimde 40 bitti bende bekliyorum ara ara ağrım var ama geçiyor ne açılma ne suyum geldi haftaya Perşembe son 42 beklemeyiz dedi doktorum önce Suni denicek duruma göre de sezeryan olucak mecbur 😞
Sibelemre babymomm çok zor bi hamilelik geçirdim hep hastaydim aslında şimdi de doğum belirtisi olarak hiç bisey yok yine normal ağrılarım var yani ama belirtim yok