mervealpt Hanımlar yeni hamileyim hastane arayışındayım daha önce yakın zamanda a plus hastanesinde bahçelievlerde sezeryen doğum yapanınız var mı süreciniz nasıl geçti memnun kaldınız mı
yaseminis mervealpt o hastanede Binnur Babacan var birinci hamileliğim de çok memnun kaldım doğum da biraz kalbimi kırsa da bir daha hamile kalırsam onun yanına giderim
senaboz24 benim arkadaşım muayeneye gitti doğum doktorlarından hiç memnun kalmamış. zaten bildiğim kadarıyla 2 tane doktor var ikisi de kardeş pek ilgili değillermiş
senaboz24 yaseminis benim arkadaşım çikolata kisti için binnur babacana muayne olmaya gittiğin de kızın yüzüne resmen çocuğun olmayabilir demiş kız da çikolata kisti her kadında oluyor ne alaka diye sorduğunda azarlamış. şaka gibi 😂😂😂
yaseminis senaboz24 Doğrudur gerçi eşimin bir akrabası da yanına gitmişti senin çocuğun olmaz demiş bir kızı var şu an bana karşı ilgiliydi sadece doğumum da bana sesini yükseltti
mervealpt yaseminis ben ilk gebeliğimde muayeneye binnur hanıma gittim ama dogumumu figen babacan yaptırdı o zaman farklı bir hastanede calısıyorlardı ikiside şimdi a plustalarmış doktorlardan memnunum da hastane hakkında kararsızım
anne2257 Ben ilk doğumumu Binnur hanımda yaptım. Muayenelerde Biraz soğuk gibi ama doğumda ilgiliydi. Tekrar ona gitmek istedim ama hastane yorumları gözümü korkuttu