kubratopcuu18 Kızlarr beş haftalıkta beta değerim 12500 di şuan 6 haftalık yarın kalp atışını duymaya gitcez ikiz olma ihtimali var mı sizce eğer öyle bi durum varsa gözükür mü
3boysmom kubratopcuu18 gözükedebilir, gözükmeyede bilir balım. ama beta yüksekse ikizdir ihtimali diye birşey yok bilgin olsun, benim o kadar yavaş ilerliyordu ki. ikizlere hamileymişim meğer. gönlünden geçen olsun inşallah💝
ogretmenblg 3boysmom merhaba benim ilk kan değerim beta 49.81 2 gün sonra 72.17 sizin yavaş artıyor sizinde öyle bir artış mı acaba beta değerlerinizi hatırlıyor musunuz?
gzdeozn 5+4 iken değerim 12.700 küsürdü ultrasona girdim ama tek bebiş var. yüksek olması değil 2 kat artışı önemli diyor çoğu doktor 😘💖 gönlüne göre olsunn
Iraz Vinidipo kaç aylık bebekler için uygun bizim 2 bebek var ama bebek arabamız maalesef yok eğer 1 yas a uygunsa ben talibim
Frhnemkli Vinidipo eğer öyleyse ben talibim fiyatlardan dolayı malesef alamadım ücreti ne kadar sizdekinin 21 haftalık olduk diğer ihtiyaçlardan muhtemelen bebek arabası kalacak diyordum nasip olursa ben almak istiyorum.