mermel 13+3 haftalığim hala çok şiddetli devam ediyor, bu haftalarda olanlar sizin de öyle mi ? Prilam ise yaramıyor ben de🥺
Mrvdru mermel tam 16 haftayım ilk haftalarda olmayan bulantı kusmam şuan var su bile içemiyorum 🤦🏻♀️ prilam kusmasam belki işe yarayacak ama onu da çıkarıyorum 🥺
Kbrastr mermel 11 haftadayim bende sabahları oluyor daha çok sanırım zamanla geçecek baslarda daha kotuydum inşallah düzelecek canım biraz sabır 😍
2023z Merhaba benim tam 7 haftalıkken başlayıp tam 11 haftalıkken kesilmişti ama herkesin bir olmuyor doğurana kadar kusan arkadaşım da var rabbim kolaylık versin
yudum_54 Canım benim 6. Haftamda başladı şuan 12. Haftam hala devam ediyor ama ilk zamana göre daha iyi yani ne zaman geçer kişiden kişiye değişiyor maalesef
ozge1001 Mrvdru şuan aynı durumdayız 16 haftalığız sürekli bi şeylerden tiksinmeye kusmaya başladım 🥲🥲
alynaca Mrvdru ay aynı durumdayım ilk haftalarda çok hafif bulantım oluyordu 14. Haftadan itibaren şuan 16 haftalığım felaket durumdayım🤦♀️
mermel Mrvdru Ayyy benim de aynı şekilde Rabbim yardımcımız olsun çok zor bir de kızım var 3.5 yaşında 🥺
miyopmom İlk defa bir hamileligimde 15. Haftamda kustum normalde max 13. Haftada biterdi yorgunlukta aynı şekilde ama bu hamileligim digerlerinden çok farklı ilerliyor hormonal olarak asiriiiii aglıyorum ya her şeye agliyorum
Mrvdru ozge1001 ve bazılarının “doğuma kadar kusan tanıdıklarım var.” demesi beni aşırı tedirgin ediyor 🥴
ozge1001 Mrvdru inşallah en yakın zamanda geçer ya 2. Trimester çok süper demişlerdi kandırıldık mı 🥲
mermel Kbrastr İnsAlllah da benim ilki doğuma kadar sürdü şimdi kızım olunca bir de evde herşey üç beş kat zor🥺
kymnselin Kızlar ben 4. Haftada başladım kusmaya şu an 19 haftalığım ve kusmam bir an olsun kesilmedi ne yersem mideme vuruyor ve şiddetli kusuyorum
anonimssss mermel aynı hafta ve gündeyiz Prilam çok şu geliyordu ne bulantı ne kusma vardı megersem bugün ilacım kalmamış sürekli ne yiyip içtiysem kustum ilacımın gelmesini bekliyorum ne su içebildim ne yemek 🤦🏻♀️
merve588 mermel ilk 4 ay cekdim bu durumu halende ara ara kusmalar devam ediyor bende ama ilk 4 ay yani ruh gibiydim diyebilirim