aysylmz95 Kızlar selam lütfen yardımcı olun. 8 haftalık gebeyim bu zamana kadar elenatal kullandım ama doktorum folidoce kullanmamı önerdi en iyisinin bu olduğunu söylüyor siz folik asit olarak ne kullanıyorsunuz ya da kullandınız çok kararsız kaldım
1cey aysylmz95 farkediyor mu o kadar ya bilemedim sonuçta folik asit değil mi hepsi , bende bilgileneyim 🤷🏼♀️
htcbnbn aysylmz95 Ben dioFol kullanıyorum özel hastanede onu başlattılar. Ondan devam ediyorum çok kullanan da duymadım ama umarım iyidir içiyoruz bakalım
nazliguneyli10 Bana elenatal 2 yi 3 aydan sorna verdi ağır gelebilir dedi ilk 3 ay normal folidoce kullandım 3 aydan sorna hala enenatal2 kullaniorm
happyela aysylmz95 Bende folidoce kullanıyorum. Daha doktora da gitmedim aslında burada öneri istemiştim çoğu kişi folidoce yazınca folidoce kullanmaya başladım bende.