feyzaaltunakyuz Allah aşkına bu hastaneye giden şu şu doktordan memnun kaldım diyen birileri var mı ? Acil öneri
symsu feyzaaltunakyuz çoğu doktora gittim hepsi çok güzel ilgilendiler zaten bi doktoru bir daha görme ihtimalin düşük:)
byayla feyzaaltunakyuz Dilara hanıma gidiyorum çok ilgili, çok iyi birisi ve eşimle kontrole giriyorum. Aynı doktora randevu bulmak aşırı zor çünkü devamlı poliklinik değiştiriyorlar bu sebeple aynı doktora gitmek isteyince muayeneler gecikebiliyor