Perla_ ben hususi doktora kabız yapmayan diye sordum feranatın genelde yapmadığı hatta bazı insanların dışkısını yumusattışını farketmiiş ilk gebeliğiöde doğurana kadar acilliktim müsil gibi bişeyle tuvaşeye cııkıyordum simdi hamdolsun rahatım kabız yapmado ve hatta yumusak kıvamda dışkım ama magositte içiyorum onun üstünde aç karna ishal yapar yazıyor belki o dengeliyordur