Kızlar aşılamanın 12.ci gunundeyim bende novacheck yaptım negatif çıktı kan vericem bugün sabrediyorum bir önceki aşılamada farklı bir test kullanmıştım idrara batırılan şekilde olandan onda 14.cu gün baya baya ikinci çizgi çıkmıştı silik kafam karıştı ya post açtım oraya da bakar mısınız