Merhaba hanımlar 37+6 da oğlum 3170 gram olarak dünyaya geldi. Sabah 10 11 gibi sancılarım sıklaştı ve 1 cm açıklık olduğunu söylediler eve gittim yaklaşık 1.5 saat sonra hastaneye geri geldim. Sancılarım 2 3 dakikada bire düşmüştü muayene oldum 5 cm olmuş açıklık çataldan indim doğumhaneye gidene kadar 5 dakikada açıklığım 9 cm oldu şok olduk 😅😅. 10 dakikada doğurdum dikiş attılar mecbur inşallah acısı çabuk geçer. Allah herkese bir avazda doğurmayı nasip etsin. ✨✨