fadile01 Kızlar dün sancılarım vardı zaten hissediyordum böyle belden kasiklara vuran bir agriydi aşırı şiddetli değildi doktor yatış vermek istedi hem sancı hem 2 cm açılma vardı ben evde çekmek istedim eve geçtim bu sabah 3:50 gibi yatıyordum sağdan sola dönerken birden suyum geldi ve devamlı geldi hızlıca hastaneye gittik 3 cm açılma olmuştu sancılarım da 3-4 dk araligindaydi diğer iki doğumum suni sancı ile olmuştu fakat bunda kendi sancimla doğum gerçekleşti ve inanın ki diğer doğumlarda daha az ağrılı ve hızlı bir şekilde açılma ilerledi Bir kaç saat için bebeğimi kucağıma aldım 😍 ve 1 dikiş ile sadece çok güzel evet biraz zordu ama ilk iki doğumum daha zordu
rumeysa_ttkrky16 fadile01 maşallah kesi atmayın desek mesela isteğe göre atmıyorlar mi merak ediyorum çünkü vajinada varis oluşmuşsa kesiyi onermiyolar kanamaya riske karsi
5667 fadile01 ilk iki dogumunuz kaçıncı haftada oldu da suni sancı verdiler ben şuan hastanedeyim. Suyum fazla diye yatırıyorlar kendi yarın tam 39 haftalık olucaz çok tedirginim nasıl olucak bilmiyorum
Sevda_98 tebrik ederim , maşAllah 🌸🙏🏻 benim de 3 cü doğumum olucak. 2 sini kendim doğurdum, ama vajina genişlemesi yüzünden 3 cünü sezeyen istiyorum🙁 34 haftalık hamileyim, düşünüyorum daha