Selam kızlar👋 8 yaşına girmek üzere bir oğlum var bugün ise 189,9 beta ile hamile olduğumu öğrendim. 1,5 yıl önce sebepsiz bebeğimin kalbi durmuştu ve kontrolde farkettik 16 gündür içerde ölüymüş dedi doktorumuz. Şimdi şükür tekrar hamileyim. Ama artık değişen bir durum var kendi iş yerim var artık bir de okula giden bir çocuk. Sanırım beni biraz zor bir hayat bekliyor🧐 Vardır elbet bir kolaylığı diyorum sadece. Ne cinsiyet, ne çalışmam hiç birini kafama takmıyorum Allahım her şeyi illa ki kolay bi yoluna koymuştur