dilnvr Normalde ilaç kullanan bi insan olsanız doz değişim için şart değil (aşırı yüksek değil) , ama hiç ilaç kullanmayan biri için neden gerek yok demiş anlamadım🙄
Bence o sonuçlari alın, en kısa zamanda(süresi kısa olsun diye tekrar kan istememesi için) bir endokrinden sıra alın, yoksa dahiliye👌 mutlaka görünün bence bebek planlıyorsunuz üstelik bence ertelemeyin geçmiş olsun 🤗