Aysenur_6101 Ogtt yaptırdım. Açlık 88 , 1. Saat 208 , 2. Saat 125 geldi ve takip yapıyorum şuan sizce değerlerim çok mu yüksek insülin gerekir mi  
Mrv58 Aysenur_6101 şeker yüklemede ilk saatın tokluk yuksek cıkmıs olcumler de o kadr degl ama 179 feln da olunca dıkkat etmek gerekıyr ya dıyet verır kontrole göre devam eder ama büyük ıhtımal düşük dozla insülin başlayabilir cunkj bırden yukselmesın zarar vermesın dıye bende su an insülin kullanıyorum hormonlardan dolayı bazen cok yemesem bıle yüksek olabılıyr
Aysenur_6101 dgngr evet açlığın 1. Saati 180 iken 209 çıktı şimd kan şekeri takibi yapıyorum sizce yaptıklarım çok mu yüksek
dgngr Aysenur_6101 basılarına meyve bile dokunuyo. Endokrine git istersen. Olmadı diyetisyene gidersin. Un, tuz, şeker, organik olmayan şeyler tüketme, bol su iç şimdilik
nur_cill Aysenur_6101 Bende insülin direnci vardı Doktor diyet vermişti Bazı meyveler yasak geri kalanı da sayılı yiyebilirdim Pirinç patates hatta bulyonlar bile yasaktı Gebelikte öyle olur mu bilmiyorum, daha baktırmadım bende
Mrv58 Aysenur_6101 bı kaç kere dışarda oldugum için dürun yedım insülin kjllanıyrm hemde dısarda olduğum için cok hareketlı olunca bıde sürekli su içtim şükür yukselmedı ama korktum tabıkı bı ara o yüzden daha olmamasına da dıkkat ediyorum
nur_cill Aysenur_6101 Bende meyve çok seviyorum ama dikkat etmek zorundayım 😅 Diğerlerine zamanla alışıyorsun canın istemiyor artık