Nazkaya01 Merhaba kızlar. 22 haftalık hamileyim fötal anatomik tarama testi istedi doktorum.devlet hastanesinde yarin yaptıracagim ama nasil yapiliyorlar muayne hakkinda bilgim yok yardımcı olurmusunuz?