12+3 üm bugün doktorum ℅30 erkek%70 kız dedi sizce nasıl kızmı erkek mi 
kızmı erkek mi🙏
sukriyekonus bence erkek
sukriyekonus Bacak arası görünmüyor ama yapısal olarak kız gibi geldi ✨💕
NobleMom baya kız olarak beklyoruz bizde doktorda yüzde 70 kız dedi bakalım hayırlısı
sukriyekonus Amin Hayırlısı olsun inşallah ✨🤍