Fatmanur_0416
İnan bende öyleyim çok değişik bi ağrı sanki bazen nefes alırken bile zorlanıyorum .Korse takıyorum kas gevşetici krem sürüyorum dediğin gibi arada .Hatta eczaneden yakı alıp yaktık belki sıcak iyi gelir diye ama asla tamamen geçmiyor sadece biraz hafifliyor.Bana hemşire sezeryande oluyor iğneden kaynaklı dedi ama ne kadar doğru bilemiyorum .Ne zaman geçicek onuda bilmiyorum ciddi anlamda günlük yaşantımı etkiledi.