14 haftalık hamileyim iki gündür sol gözümün tansiyonu çok yüksek çıkıyor normalde serumla düşürülebiliyor ama hamile olduğum için veremiyorlar. Geçmişte üveit tanısı almıştım onun atağını geçiriyormuşum. İki tane damla kullanıyorum doktor tansiyon düşmezse lazer tedavisi uygulayabiliriz dedi kızlar gebelikte göz tansiyonu yaşayan var mı ilerlemesinden çok korkuyorum:(