Selam kızlar en başından beri gerek ayda bir gerek 2 haftada bir doktorum açıklık muayenesi yapıyor daha pazartesi yapmıştı bugün tekrar yaptı, muayeneden sonra eve gelince kahverengi akıntım oldu ilk kez böyle bir şey yaşadım normal midir? Daha birkaç saat oldu kontrolden geleli. pazartesi günü böyle olmamıştı. Jelimsi değildi, akıntıydı. Bugün de yoruldum biraz ondan mı yoksa normal mi