Betlab Arkadaslar merhaba. Bugun saat 11 gibi cati muaynesi oldum. Cok korktugum halde hic acimadi. Doktorum bugun kan gelebilir korkma dedi. Ama butun gun hicbisey gelmedi. Az once yani saat 00:00 a dogru yogun kivamli beyaz seffaf ve kahverengi karisik bi akinti geldi. Nisani da hep boyle tarif ettiklerini duydum forumda. Ilk gebeligim 38+2 yim. Acaba gelen sey sizce nişan mi?
Ozy Betlab bende dün aksam oldum banada doktor bir iki damla kan gelebilir dedi simdiye kadar bisey gelmedi 🥴 buarada 39+4 oldum herkez cati muaynesinden sonra sancilarin basladigini söylüyor bence doktora git nisanda olabilir
Betlab Ozy nisan gelince gelin demiyorlar ama sanirim sancim duzenli degil ve suyum da gelmedi. Ama nisan oldugunu dusundugum icin tetikteyim heran olabilir diye.