En son adet tarihim 4 Mart normalde 3 Nisan adet tarihim ama bugün hafiften adet sancım var sadece akşamları oluyor adet döngüm 2 kez üst üste kimyasal gebelik geçirdiğim için değişiyor 30-34 arası gibi ve ben en son 29 martta kan testi verdim 0.22 çıkmıştı umutsuzlanmıştım belki geç döllenmedir diye bekliyorum gebelik olsa da adet sancısı olur mu