rmys568 kızlar 75 mg ilaç kullanıyordum gebeyken bebeğim doğalı 3 gün oldu aynı ilaca devam mı et etmeliyim bilgisi olan?
Semranisa rmys568 ben hamile iken kullanmadım ama doğumdan 4 ay sonra başladım haşimato var bende de emzirirken kullanıyorum ama 2 ayda bir kan veriyorum doktor kan sonuçlarına göre yükseltip düşürüyor ilacı