nuriyegcl Geçmiş olsun, benim de iç dış dikişlerim oldu dudakların başladığı yerde iç dudak kısmına dikiş atıldığını biliyorum ama kendim ayna tutup baktığımda sadece aşağı kısımda popoya yakın yerde biraz dikişli kısım kaldığını gördüm. Düşmüştür belki bilmiyorum ama bana atıldı hatta tekrar atıldı sızıntı yaptığı için. 15 gün oldu doğum yapalı şuan sadece popoya doğru kısımda küçük bi dikiş kaldı