merve__12 Kızlar yürüyüş hareket yapıyorum dünden beri bugün sol kasığımda iğne batması tarzında ağrı değil sancı nasıl onu bilmiyorum zaten umarım anlatabilmişimdir iğne bayıyo çıkıyo gibi bir şey giriyo çıkıyo bu neyden kaynaklı olur yaşayan bilen var mı
lfkfkdk merve__12 bebek kanala yerleşiyor olabilir geçenlerde benim de aynı oldu pilates topu yürüyüş sonrası ara ara alttan sanki biri bıçak aokup çıkarıyor gibi ağrılarım oldu doğum sancısı zannettim benim de ilk gebelik olduğu için bilmiyorum nasıl bir şey olduğunu yaklaşık 1 saat sürdü bu ve aralıkları 3-7-10 dk falan gibi geldi yalancı sancı dediler