Tgc55 anı yaşa, bol bol dua et evladına kavuşuyorsun🥹 ben yapamadım çünkü 36.haftada gelişim geriliğinden acil sezaryen oldum. Spinaldi ama sakinleştirici yapıldı ani olduğu için bebeğim küveze girecek mi korkusu vs. Çok şükür korktuklarım olmadı ama insan o an kötüyü düşünüyor hep. Yine sezaryen olacağım bende mayıs başı gibi. Bu kez bende anı yaşamaya çalışacağım😌 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, şimdiden hayırlı olsun analı babalı büyüsün🌸