momagain Kızlar 26+6yım bugün iki gündür özellikle öğleden sonraya kadar alt tarafta çok baskı hissediyorum kasıklarımda da oluyor ayağa kalkınca özellikle idrar varmış ya da çocuk aşağıdan fırlayacakmış gibi 🧐 rahatsız edici bir durum. Neden olur acaba pozisyonuyla mı alakalı ki? Sabahları kalkınca ayrıca yorgun ve karnımı çok sert hissediyorum iki gündür
birbebekveannesi_ momagain Seninle aynıyız ben de 26+6yım ayakta durunca oluyor bana da bence bebek büyüdükçe o yüzden olabilir
momagain Hareketlerinde bir anormallik hissetmedim, gece olunca çapraz duruyormuş gibi, hem kaburgama hem de çaprazlamasına aşağı tarafa baskı yapıp vuruyor