Esenler Medipol hastanesinde doğum yaptım doktorum Damla yasemin yenliç kaya. Eğer ki o hastanede doğum yapmayı düşünen ve doktor arayışında olan varsa size sonuna kadar doktorumu öneririm. Gerek gebelik takibi gerek doğumda ki yaklaşımı ile harika bir doktor.
İlk doğumumdu ve çok korkuyordum ama doktorum o kadar pozitif o kadar sevecendi ki harika bir süreç geçirdim. Bir hasta olarak değilde canından biri varmış gibi yaklaşımları vardı. Onun o yaklaşımı ile çok güzel pozitif bir doğumum oldu. Çevreme tavsiye ettiğim gibi burda arayışta olanlara da tavsiye ediyorum 🫠