Merhaba, bugün doktor kontrolüne gittik. 10 haftalığım ama doktor sekiz haftalık dedi. Bir kese daha var ama içini göremedim dedi. İki hafta sonra ikili taramada ikiz olup olmadığını anlarız dedi. Böyle bir durum yaşayan var mıdır? Kendimi ümitlendirmek istemem ama ya boş çıkarsa.