nk93 Kızlar bu ay Letu ve Ovitrelle kullandım .Dpo 9 akşamı iğne 11 gündü )beta 1.02 geldi negatif yani şuan Dpo 15 teyim , 25 Marttan beri günde 3 defa vajinal Progestan kullanıyorum bilgisi olan ?
nk93 Bu arada benim döngüm 30 gün 4 Nisan beklenen adet tarihim ara ara hafif kasık batmaları uyku ve halsizlik dışında bir belirti yok, iğne den sonra ki 14-15 gün Regl oluyor diye biliyorum
nk93 Birde kızlar bugün farkettim göğüsün uç kısmında damar mavi mor çok belli oluyordu göğüslerim şiş dolu dolu hassas ama öyle ağırısı yok