Selam herkese dün geceden beri kasıklarımda bir baskı hissediyordum doktora gittim 31.haftadayım ve bebek kanala girmiş ayrıca rahim ağzında da yumuşama varmış doktor yatacaksın hiçbir iş yapmayacaksın dedi erken doğum olur diye çok korkuyorum . Aynı şeyleri yaşayan oldu mu