yasewin 29 mart sabah 22 31 mart akşam 112 2 nisan sabah (başka hastanede) 259 Çıktı beta. İlk 5 katı artıp sonra düştü ya gerildim normal midir? Sizin artışınız nasıl olmuştu yazın kızlarım 🥺
yasewin Busranur_mnts öyle bir durum ki yüksek çıksa niye bu kadar yükseldi diyorum az çıksa niye az bilmiyorum çünkü düşüğüm olduğu için çok evham yaptım
Busranur_mnts yasewin ah o ilk endişeler 🤭 Allah kolaylık versin canım son verdiğin yerde 1 kere daha ver sonra kese görmeyi beklersşn
yasewin Berika23 ilk 5 kat artmıştı sonra daha düşük arttı ya ondan şüpheye düştüm bi de kasık ağrım vs hiç yok belirti sadece göğüs ağrısı burda okuyorum kasıkları ağrıyor insanların adet olacak gibi hissediyor
twobabymomm yasewin aynı yerde vermediğiniz için sonuncu farklı gelmiş bidaha aynı yerde verin kesinleşir
Berika23 yasewin olsun yarın bir daha kan ver aynı hastanede bende yeni öğrendim dün betam 546 çıktı ama pazartesi kan vercem bir dsha